کلینیک تخصصی پوست و مو مارال

کلینیک تخصصی پوست و مو مارال

کلینیک تخصصی پوست و مو مارال

کلینیک تخصصی پوست و مو مارال

برگشت چاقی بعد از لیپوماتیک

برگشت چاقی بعد از لیپوماتیک


لیپوماتیک یکی از محبوب ترین عمل های جراحی زیبایی است؛ اما مانند هر عمل جراحی دیگری بدون خطرات و مشکلات نمی باشد. یکی از سوالاتی که ممکن است برای متقاضیان lipomatic به وجود آید این است که آیا پیکرتراشی در سوخت و ساز بدن شما تأثیر دارد و آیا پس از انجام عمل زیبایی لیپوماتیک دوباره نیز چاقی برگشت پیدا می کند؟


برگشت چاقی بعد از لیپوماتیک


پس از انجام لیپوماتیک چه اتفاقی خواهد افتاد؟

بعد از انجام عمل زیبایی لیپوماتیک ممکن است درد، تورم و کبودی را در نواحی درمان شده تجربه کنید. جراح شما ممکن است برای کمک به کنترل درد و کاهش خطر ابتلا به عفونت داروهای مسکن و آنتی بیوتیک ها را تجویز کند.

بعد از عمل پیکرتراشی، معمولاً برای چند هفته باید گن های مخصوص را که به کاهش تورم کمک می کند، بپوشید. ممکن است لازم باشد چند روز قبل از بازگشت به محل کار و چند هفته صبر کنید تا از سرگیری فعالیتهای عادی خود از جمله ورزش ادامه دهید.


پس از انجام لیپوماتیک چه اتفاقی خواهد افتاد


پس از انجام عمل زیبایی لیپوماتیک، تورم به طور معمول طی چند هفته فروکش می کند. طبیعی است که پوست با افزایش سن استحکام خود را از دست بدهد، اما تا زمانی که وزن خود را حفظ کنید نتایج lipomatic عموماً در طی طولانی مدت می ماند. اگر بعد از عمل زیبایی لیپوماتیک افزایش وزن داشته باشید، ممکن است توزیع چربی شما تغییر کند.


برای دستیابی به نتایج دائمی لیپوماتیک باید چه کاری انجام داد؟

اگر به دنبال عمل زیبایی لیپوماتیک هستید اما نگران افزایش وزن بعد از انجام آن نیز می باشید، بهترین روش ممکن برای جلوگیری این است که قبل از انجام عمل زیبایی پیکرتراشی تا حد ممکن وزن خود را با رژیم و ورزش از دست دهید.

بعد از عمل زیبایی لیپوماتیک و با تأیید پزشک، با ادامه زندگی سالم رژیم غذایی و فعالیت بدنی، نتایج Lipomatic خود را حفظ کنید.

موثرترین روش برای حفظ نتایج عمل زیبایی لیپوماتیک در طولانی مدت، حفظ وزن ایده آل شما است. در ادامه چندین شیوه زندگی سالم برای حفظ نتایج دائمی پیکرتراشی به شرح زیر آورده شده است:

  1. تمام دستورالعمل های بعد از عمل را که توسط جراح خود تهیه کرده اید، دنبال کنید.
  2. در هنگام خوردن یک رژیم غذایی سالم، بر پروتئین و کربوهیدرات های سالم متمرکز باشید و میزان کالری دریافتی را کاهش دهید.
  3. به طور صحیح با نوشیدن مقدار زیادی آب به حفظ نتایج کمک کنید.
  4. سعی کنید چندین وعده غذایی کوچک در طول روز میل کنید.
  5. هرگز از وعده های غذایی اصلی فراموش نکنید.
  6. به طور منظم تمرین کنید.

افزایش مقدار آب نوشیدنی می تواند به شما در کاهش وزن و همچنین ثابت نگه داشتن وزن پس از lipomatic کمک کند. برای حفظ نتایج دائمی به شما توصیه می شود که روزانه آب زیادی بنوشید تا کاهش وزن خود را حفظ کنید.

نوشیدن آب کمک زیادی به شخص می کند. انتخاب نوشیدن آب به جای سایر نوشیدنی های پر کالری به حفظ وزن شما کمک می کند.

اکثر افرادی که تصمیم به لیپوماتیک می گیرند، قبل از انجام آن می دانند که ورزش به عنوان راهی برای کاهش وزن و دور نگه داشتن چربی ها چقدر مهم است.

فقط دو هفته بعد از پیکرتراشی طول می کشد تا بتوانید کمی ورزش کنید. حتماً از توصیه های جراح زیبایی در مورد اینکه کدام ورزش مجاز است استفاده کنید.

علاوه بر تمرینات هوازی باید سطح کلی فعالیت خود را نیز افزایش دهید تا خود را فعال و در وضعیت بدنی خوب نگه دارید. نشستن بیش از حد سلامتی شما را مختل می کند.

استرس نیز یکی از اصلی ترین دلایل افزایش وزن است. این بدان معنی است که برای جلوگیری از افزایش وزن، باید آرامش را یاد بگیرید.

استرس باعث افزایش سطح کورتیزول در سیستم یک فرد می شود که به نوبه خود هوس انواع غذاهای ناسالم را ایجاد می کند.

برخی مطالعات حتی نشان می دهند که افزایش سطح کورتیزول باعث کاهش تعداد کالری سوخته شده توسط بدن می شود. سطوح بالاتر انسولین باعث افزایش ذخیره چربی می شود که در صورت انجام لیپوماتیک باید از بروز آن جلوگیری کنید.


ایا پس از لیپوماتیک شخص مجددا چاق خواهد شد؟

لیپوماتیک یک عمل زیبایی پیشرفته و محبوب می باشد که باعث از بین رفتن چربی از نواحی بدن می شود. در این روش از یک لوله نازک و توخالی، معروف به کانول استفاده می شود که از طریق برش ها به بدن وارد می شود تا با استفاده از خلاء یا سرنگ متصل به یک کانول، چربی های اضافی را شل و مکش کند.

به عبارت ساده، لیپوماتیک جایگزینی برای کاهش وزن یا ورزش نیست. یک راه درمان چاقی محسوب نمی شود و نوید کاهش وزن را نمی دهد. lipomatic سلولیت را از بین نمی برد و پوست شل و افتاده را محکم نمی کند.

عمل زیبایی پیکرتراشی برای از بین بردن چربی مناطقی مورد استفاده قرار می گیرد که به ورزش یا رژیم غذایی پاسخ نمی دهند. عمل زیبایی لیپوماتیک مناطقی را در قسمت ران، شکم، بازوها، پشت، باسن، پهلوها، قفسه سینه، صورت و مچ پا هدف قرار می دهد.

سلول های چربی در طی لیپوماتیک به طور دائم از بین می روند. آن ها برنمی گردند مگر اینکه وزن قابل توجهی کسب کنید. در صورت افزایش وزن، معمولاً به مناطقی که با لیپوماتیک درمان شده اند، بر نمی گردد.

با این حال به خاطر داشته باشید که اگر وزن قابل توجهی کسب کنید، چربی در هر دو منطقه تحت درمان و مناطق درمان نشده جمع می شود.


احتمال بازگشت چاقی بعد از لیپوماتیک و درصد موفقیت عمل

یکی از دلایلی که لیپوماتیک را به یکی از پرطرفدارترین عمل های زیبایی تبدیل کرده است، مشاهده نتایج فوری پس از انجام پیکرتراشی می باشد.

Lipomatic چربی های موضعی و ناخواسته بدن را در مناطق خاص بدن از بین می برد تا یک اندام ایده آل را برای فرد ایجاد کند. اکثر افرادی که برای خلاص شدن از شر چربی های سرسخت که غالباً به رژیم و ورزش بی پاسخ هستند، به لیپوماتیک متوسل می شوند.

در صورتی که پس از انجام lipomatic تحرک و فعالیت نداشته باشید، خطر افزایش وزن بیشتری را خواهید داشت. ممکن است چربی به عنوان چربی احشایی برگردد، نوعی که در اطراف اندام ها مستقر می شود و خطر ابتلا به دیابت و بیماری های قلبی را افزایش می دهد.

ممکن است در مناطقی که لیپوماتیک انجام شده چربی کمتری داشته باشید اما برای جلوگیری از خطرات جانبی باید از نظر جسمی سالم و فعال بمانید.

توجه به این نکته مهم است که لیپوماتیک در واقع سلول های چربی را از بدن به طور دائمی خارج می کند اما در اکثر موارد در صورتی که فعالیت نداشته باشید، دچار افزایش وزن قابل توجهی خواهید شد. سلول های جدید چربی می توانند در تمام مناطق بدن، از جمله نواحی تحت درمان، ایجاد شوند.

با این حال، از آنجا که ایجاد سلول های جدید چربی به طور معمول در بدن به طور یکنواخت اتفاق می افتد، چربی اغلب در مناطق تحت درمان کمتر از مناطق درمان نشده تجمع می یابد.

شما می توانید با مراجعه به ” کلینیک تخصصی پوست و مو مارال” و مشورت با متخصصین مجرب این کلینیک پوست و مو از قیمت لیپوماتیک خود مطلع شود. جهت مشاوره با شماره 02144120537 تماس بگیرید.

همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت ، از مشاوره آنلاین بهره مند شوید.

    
برای مشاهده ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید:


https://maral-clinic.com/obesity-after-lipomatics/


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد